sobota 12. decembra 2015

Prečo tento blog a prečo práve ,,reč peňazí?"

Zámerom tohto blogu je jednoduchým, pochopiteľným spôsobom ukázať niektoré dôležité pohľady na vlastné peniaze a hlavne, ako pomocou nich rozumne realizovať ciele a potreby, ktoré chceme, alebo musíme realizovať takmer všetci. V živote riešime prostredníctvom peňazí veľa otázok a preto je potrebné vedieť ako z našich peňazí vyťažiť maximum. Je dôležité hovoriť o tom AKO NA TO?...
Mňa k poznaniu peňazí posunul môj dedko a tento príbeh.
Keď som mal niečo okolo piatich rokov, môj dedko si ma posadil na kolená a povedal :,,Dobre ma teraz počúvaj, poviem Ti niečo veľmi dôležité!" Bol to človek, ktorého názory boli v dedine vždy veľmi vážené a mal som ho pre jeho ráznu povahu a svojský humor veľmi rád.,,Keď vyrastieš, snaž sa čo najskôr osvojiť si jeden veľmi dôležitý jazyk, ktorému ak porozumieš, nebudeš v živote stratený a všetci rozumní ľudia sa s Tebou budú chcieť týmto jazykom rozprávať!"
,,A aký jazyk by to mal byť, dedko?" pýtal som sa. ,,Myslíš asi ruštinu, či angličtinu, alebo...?" 
,,Nuž ruštinu asi budeš musieť vedieť, či chceš, či nie !" pousmial sa dedko a až neskôr som pochopil prečo. 
,,Angličtinu sa určite nauč, lebo môže byť pre Teba veľkým prínosom, keď vyrastieš...!", hovoril ďalej.
,,O akom jazyku to teda hovoríš dedko?!“- nedalo mi to pokoj.
,,Nauč sa čo najlepšie hovoriť jazykom peňazí, dobre mu porozumieť a ovládať reč peňazí. Ver mi, všetci ti čo majú aspoň trochu rozumu, budú chcieť s tebou hovoriť..." povedal na to dedko.
Dnes, po takmer pätnástich rokoch pôsobenia vo finančných službách viem, že dedko mal skutočne pravduKaždý z nás, či sa mu to páči, alebo nie sa totiž denne stretáva s otázkami súvisiacimi s jeho peniazmi. 
Musí sa rozhodovať čo áno a čo nie, ako áno a ako nie a sám z vlastných skúseností viem, že to vôbec nie je jednoduché !!! Všetci chceme niekde bývať, vychovávať deti k spokojnosti, žiť na primeranej životnej úrovni tak, aby sme si nemuseli vždy odopierať to, čo máme radi. 
Chceme to a pritom je dôležité nestať sa vazalmi úverov po celý zvyšok života. A to všetko si práve vyžaduje znalosti aj zo sveta peňazí. Tento jazyk ale nie je vždy jednoduchý, ľahko čitateľný, podobne ako lekárstvo, či právo, má svoje zákutia, ktoré nám ostávajú často utajené a bez odborníka si s ním ťažko poradíme. 
Práve preto je hlavnou myšlienkou tejto web stránky hovoriť o peniazoch a možnostiach ktoré poskytujú tak, aby to bolo ZROZUMITEĽNÉ.
Hovoriť o tom ľudskou rečou. Ponúknuť moje skúsenosti tak, aby aj pre čitateľa boli užitočnéTu, na stránkach môjho blogu sa budem snažiť byť nápomocný v témach a oblastiach, ktoré s každým z nás úzko súvisia.
Prajem príjemný pobyt u mňa,
Jaro Kyselovič.
0907983695
kyselovic.jaroslav@gmail.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára